
Mantra i Flying Low amb Edward Tamayo
Classes de Mantra i Flying Low
A partir del 6 d’octubre i durant tota la temporada, Edward Tamayo, oferirà dues noves classes:
Mantra
Divendres de 19:00h a 20:30h
Mantra és una proposta d’entrenament coreogràfic enfocat en la relació dels cossos amb l’espai, el grup i la musicalitat. Part de l’ús exhaustiu de diferents ritmes musicals per a crear una estructura o seqüència amb els peus que es repeteix en bucle (el Mantra).
Aquesta classe es dirigeix a un públic de diferents edats i nivells.
Veniu a provar una classe gratuïta el divendres, 6 d’octubre a les 19:00h.
Per inscriure’t envia’ns un correu a: info@obradordemoviments.com
Veure tarifes en la nostra web.
.
Flying Low
Divendres de 10:00h a 12:00h
La tècnica Flying Low va ser creada pel mestre David Zambrano i es basa en l’habilitat d’entrar i sortir del sòl de manera eficient i espontània.
Explora el cos físic i la seva interacció amb el grup, la cohesió amb les lleis primàries de la física utilitzant recursos com la velocitat, les espirals i corbes infinites que es dibuixen en l’espai.
Aquest entrenament està dirigit a joves en formació i professionals.
Les tarifes per a aquest curs són específiques:
12€ una classe | 50€ bo de 5 | 90€ bo de 10
Per inscriure’t envia’ns un correu a: info@obradordemoviments.com
MÉS SOBRE EDWARD TAMAYO
Edward Tamayo és un ballarí coreògraf nascut a Colòmbia. Actualment és Co-Director i fundador del Col·lectiu LaCerda a Barcelona (Espanya). Compta amb una àmplia experiència com a docent en diferents escoles nacionals i internacionles.
Porta anys impartint la tècnica Flying Low, la qual es basa en l’habilitat d’entrar i sortir del sòl de manera eficient i espontània. Tamayo es va formar amb el mestre David Zambrano, creador de la tècnica.
A més, Tamayo ha creat un nova proposta d’entrenament coreogràfic anomenada Mantra. Amb la seva visió de la dansa i el seu arrelament llatinoamericà, canalitza la relació dels cossos amb l’espai, el grup i la musicalitat.
Amb el Col·lectiu LaCerda ha dirigit, interpreatado i creat les peces Tango, Un Solo Ciego, Warm Up, Paiopony, Flornecia, presentades en diferents espais, entre ells el International Performance Festival PAD Magúncia Alemanya (2017 2018, 2019), Festival PUF Croàcia i el Certamen Coreogràfic de Madrid (2017-2019), entre altres.
Segueix-nos en Instagram per a estar al dia de totes les novetats..