Casal de Dansa · Estiu 2022
Des de la seva creació, el casal de dansa d’Obrador de Moviments ha tingut com a finalitat crear un espectacle escènic i visual on els participants experimenten amb diferents disciplines artístiques. On la composició i la manipulació d’elements escènics esdevenen com estímul per desenvolupar el potencial corporal i creatiu a través del joc i la improvisació.
Composicions: Dansa, Percussió Corporal i Escenografía
Nens i nenes de 8 a 12 anys
Aquest any, Percussió corporal, Dansa i Escenografia s’uneixen per a crear i combinar sons i silencis, moviments, espais i atmosferes. És a través d’aquestes tres formes d’expressió que abordarem la composició per a aquest Casal de Dansa – Estiu 2022. La composició coreogràfica i la creació de l’espectacle final serà el resultat de la trobada entre la dansa i la percussió corporal.
Mitjançant l’escenografia crearem atmosferes i universos determinats on desenvolupar i potenciar tot el material creatiu que sorgeixi a través d’aquestes diferents formes d’expressió. Cossos, moviments, sons, materials i objectes escènics s’uniran per a elaborar un teixit d’idees que donaran espai a una composició coreogràfica, visual i sonora.
Aquesta vegada comptem amb la nostra convidada i experta en percussió corporal, Anna Llombart.
Casal 2021 · La Dansa i el Traç
Casal de Dansa · Estiu 2021 Des de la seva creació, el casal de dansa…
Casal Artístic Estiu 2019
AQUEST ANY, DUES FRANGES D'EDATS AL CASAL ARTÍSTIC D'ESTIU! Per primera vegada i a petició…